ICE schoonmaakmachines wint twee awards op China Clean Expo

ICE schoonmaakmachines wint twee awards op China Clean Expo

Tijdens de China Clean Expo (CCE) in Shanghai heeft ICE twee belangrijke awards gewonnen. De eerste award was voor het produceren van ’s werelds eerste SMART schoonmaakmachines. De tweede award werd uitgereikt aan beste merk schoonmaakmachines in de Chinese markt. Wij vinden dit een bijzonder en mooi resultaat en willen ICE schoonmaakmachines vanuit Nederland dan ook feliciteren met het behalen van dit prachtige resultaat.

ICE produceert de eerste SMART schoonmaakmachines met lithium-ion batterij

Dat ICE een innovatief en goed merk is, wisten wij bij Groveko al, maar deze nieuwe productlancering overstijgt zelfs onze verwachting. Tijdens de CCE in China kwamen zij met ’s werelds eerst SMART machine met “I-Synergy” technology én lithium-ion batterij. Het zogenaamde “I-Synergy” is een personeels- én machinemanagement systeem dat gebruik maakt van het idee van Internet of Things (IoT). IoT is een wereldwijde ontwikkeling waarin apparaten en objecten steeds meer op verschillende manier met het internet worden verbonden. Doordat de SMART schoonmaakmachine verbonden is met het internet biedt het de professionele schoonmaakbranche nieuwe mogelijkheden en vooral efficiëntere werkprocessen.

 

Daarnaast is de lithium-ion batterij ook een innovatieve en vooral duurzame toevoeging aan de SMART machine. Een lithium-ion batterij gaat namelijk acht jaar lang mee, dat is ongeveer vier keer langer dan de meeste reguliere batterijen. Dat betekent dat minder batterijen hoeven worden weggegooid, wat uiteindelijk goed uitpakt voor het milieu. We kunnen hier zeker spreken van een echte doorbraak en de award tijdens de CCE is dan zeker op zijn plaats.

Hoe werkt de SMART machine precies?

Doordat de SMART machine van ICE verbonden is met het internet heeft hij de mogelijkheid om de gebruiker en de eindgebruiker van relevante informatie te voorzien. Denk hierbij aan informatie over de ingebouwde lithium-ion batterij, de zuig- en borstelmotor en andere elektrische componenten van de schoonmaakmachine. Over al deze onderdelen genereert hij dagelijks een rapport en stuurt dit vervolgens naar de eindgebruiker, zodat hij precies weet wat er met welke machine aan de hand is. Zelfs storingen worden door de machine zelf gelijk gemeld aan een ICE service monteur. De SMART schoonmaakmachine vergroot het inzicht in het machine gebruik, waardoor de gebruiker betere beslissingen kan maken. De “I-Synergie” technologie is op dit moment beschikbaar op de modellen: I20NB/I20NBT, I24BT, I28BT, I32BT, RS26 en de RS32.

Hét beursevenement voor de schoonmaakbranche in China

Voor de vijftiende keer werd dit jaar het China Clean Expo gehouden in Shanghai. CCE is een groot beursevenement speciaal voor alles wat met efficiënt schoonmaken te maken heeft. In deze vijftien jaar tijd is het evenement uitgegroeid tot één van de belangrijkste beurzen op dit gebied. Geen wonder dat ICE schoonmaakmachines hier aanwezig was. Daarnaast zal de SMART schoonmaakmachine begin mei ook te zien zijn tijdens het ISSA Interclean event in Amsterdam. ISSA Interclean is hét vakbeursevenement voor de professionele schoonmaakwereld in Europa. Grote kans dat het ICE “I-Synergy” systeem ook in Europa straks hoge ogen gaat gooien.

Groveko is vanaf heden distributeur van ICE schoonmaakmachines

Met de overname van Romac in Leiden is Groveko distributeur van ICE schoonmaakmachines geworden. Het nieuws over de twee Awards van ICE komt voor Groveko dan ook als een aangename verrassing, maar bevestigt ook meteen het grote innovatieve vermogen van de schoonmaakmachine fabrikant. Groveko is dan ook erg blij dat zij deze producten in haar assortiment mag aanbieden.

Thomas van der Meer

Marketing medewerker

Als marketingmedewerker ben ik verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van marketingcampagnes om ons bedrijf te promoten. Ik schrijf teksten, ontwerp advertenties, beheer onze social media en analyseer de resultaten van campagnes om te zien wat werkt en wat niet. Mijn doel is om ons merk bekender te maken, nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten te behouden.