Veelgestelde vragen

Bestellen & Betalen
Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen doe je via onze eigen webshop. Log in op je Mijn Groveko account om als klant van Groveko te profiteren van extra bestelgemak.

Neem bij vragen gerust contact met ons op. Mail naar [email protected] of bel ons op 0318-632185.

Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?

Exclusief BTW

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Zolang de artikelen zich in het winkelmandje bevinden kun je deze wijzigen of verwijderen.
Is de bestelling geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op voor de mogelijkheden.

Mail naar [email protected] of bel ons op 0318-632185.

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet op voorraad is?

Mocht je bestelling of een deel daarvan niet op voorraad zijn, dan wordt je hierover per e-mail geïnformeerd. Uiteraard doen we er alles aan om de bestelde artikelen zo snel als mogelijk aan je te leveren.

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen?

Heb je geen bevestiging ontvangen en je hebt twijfels of je bestelling goed is doorgekomen?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op als je het antwoord graag direct wil weten.

Mail naar [email protected] of bel ons op 0318-632185.

Het is ook mogelijk dat er een verkeerd e-mailadres is geregistreerd. Controleer of je e-mail adres klopt op Mijn Groveko onder de tab Accountoverzicht. Je kan het e-mailadres zelf wijzigen door op de knop Contactgegevens ‘Wijzigen’ te klikken.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

In onze webshop kan je betalen met de volgende betaalmethoden: iDEAL, Bancontact, Belfius, KBC, CBC of Sofort Überweisung.
Er is ook de mogelijkheid om op rekening te bestellen, mits je bij Groveko als klant geregistreerd staat.

Hoe kan ik me registreren als klant bij Groveko?

Dien een aanvraag in door het aanmeldingsformulier op onze website in te vullen.

Wij zullen vervolgens contact met je opnemen om je te informeren over je klantnummer en de inloggegevens van je webshop account.

Verzending & Levering
Wat zijn de verzendkosten?

Voor Nederland:
Bestellingen met een orderwaarde boven de € 150,00 leveren wij gratis.
Wij rekenen € 14,95 verzendkosten bij een lagere orderwaarde.

Voor België:
Bestellingen met een orderwaarde boven de € 300,00 leveren wij gratis.
Wij rekenen € 29,95 verzendkosten bij een lagere orderwaarde.

Neem contact met ons op voor de verzendkosten naar andere landen dan bovenstaand.
Mail naar [email protected] of bel ons op 0318-632185

Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling afhalen op een van onze vestigingen. In dit geval betaalt u geen extra kosten.
Geef in het bestelproces aan dat u de bestelling wenst af te halen en op welke vestging. De bestelling dient bij voorkeur binnen 1 week, maar maximaal binnen 1 maand, te worden afgehaald. U zult geïnformeerd worden indien bestelde artikelen niet op voorraad zijn.

Mis je een artikel bij je geleverde bestelling?

Vervelend, dat gaan we uiteraard voor je oplossen. Laat het ons binnen 5 werkdagen na levering weten.

Mail naar [email protected] of bel ons op 0318-632185

Retour
Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?

Vervelend, dat gaan we uiteraard voor je oplossen.
Laat het ons binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. Wel dient het artikel nog ongebruikt te zijn.

Mail naar [email protected] of bel ons op 0318-632185.

Heb je het bestelde artikel ontvangen, maar wil je deze retour sturen?

We gaan kijken wat we voor je kunnen doen. Bij sommige artikelen is retour mogelijk, maar helaas geldt dit niet voor alle artikelen. Klik hier voor een aantal voorbeelden waarbij retour niet mogelijk is.

Laat het ons in elk geval binnen 5 werkdagen na ontvangst weten. Het artikel dient in de originele verpakking te zitten en ongebruikt te zijn. Wij zullen je informeren over eventuele mogelijkheden en bijkomende kosten. De standaard verwerkingskosten bij retour zijn € 14,95. Bij grotere retourzendingen kan een toeslag gelden.

Mail naar [email protected] of bel ons op 0318-632185.

Wil je een artikel ruilen?

Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kan je een nieuwe bestelling plaatsen, lees de voorwaarden onder Verzending & Levering.

Wanneer is het niet mogelijk om een artikel te retourneren?

Retour is niet mogelijk bij:

  • Artikelen die geen deel uitmaken van ons hoofdassortiment geen voorraadartikelen
  • Artikelen die niet meer in de originele verpakking zitten
  • Artikelen die gebruikt, geopend of incompleet zijn
  • Artikelen die niet zijn gekocht bij Groveko
  • Covid-19 gerelateerde artikelen
  • Maatwerk artikelen, bijvoorbeeld matten/bedrukte artikelen
  • Op=op en gesaneerde artikelen uitlopende / outlet magazijn opruiming
Mijn Groveko webshop
Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord ben vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?

Mail naar [email protected] of bel ons op 0318-632185. Wij zullen je zo snel mogelijk helpen!

  • Wachtwoord vergeten?

Klik bij het inloggen op Mijn Groveko op ‘Uw wachtwoord vergeten?’
Vul hier je e-mailadres in en wij sturen je een link om je wachtwoord te resetten.

Hoe kan ik op rekening bestellen?

Om op rekening te kunnen bestellen moet je eerst contact met ons opnemen. Wij zullen een debiteurnummer en een webshop account voor je aanmaken. Daarna kun je eenvoudig via onze webshop bestellen. 

 

Kan ik mijn bestelling wijzigingen?

Zolang de artikelen zich in het winkelmandje bevinden kun je deze wijzigen of verwijderen. Is de bestelling geplaatst neem dan contact op met onze klantenservice via 0318 – 63 21 85 of [email protected].

Waar kan ik mijn bestelhistorie inzien?

Als je al eerder bestellingen bij Groveko geplaatst hebt dan kun je deze (nadat je bent ingelogd) terugvinden op Mijn Groveko onder de tab ‘Bestellingen of orderhistorie’. 

Waar kan ik mijn facturen terug vinden?

Als je al eerder bestellingen bij Groveko hebt geplaatst dan kun je deze gegevens (nadat je bent ingelogd) terugvinden op Mijn Groveko onder de tab ‘Orderhistorie’. Wil je een kopie factuur ontvangen? Mail dan naar [email protected] met het bestelnummmer.

Overige vragen
Wat doet Groveko aan duurzaamheid?

Groveko is constant bezig met zoeken naar duurzame oplossingen voor jou als klant en in de eigen bedrijfsvoering. Lees hier meer over onze circulaire oplossingen.

Waar kan ik terecht met een eventuele opmerking?

Neem gerust contact met ons op bij vragen of opmerkingen. Wij zijn je graag van dienst.

Mail naar [email protected] of bel ons op 0318-632185.